Takut Di jual Keluarga Gadis 16 Tahun Lari Dari Rumah Kemudian Jadi Mangsa rogol

13:18
Takut Di jual Keluarga Gadis 16 Tahun Lari Dari Rumah Kemudian Jadi Mangsa rogol merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Takut Di jual Keluarga Gadis 16 Tahun Lari Dari Rumah Kemudian Jadi Mangsa rogol.



Takut Di jual Keluarga Gadis 16 Tahun Lari Dari Rumah Kemudian Jadi Mangsa rogol|Lari dari rumah kemudiaN menjadi mangsa rogol.itulah yang di alami nasib malang seorang gadis berumur 16 tahun di kuala sungai baru malaka.

Di fahamkan gadis tersebut melarikan diri dari rumah kakaknya selepas mendakwa dirinya akan di jual oleh keluarga ,gadis itu kemudian nekat melarikan diri dan  bersembunyi di sebuah surau dan kemudiannya di datangi oleh seorang lelaki yang ingin membantu.





Gadis itu mengatakan lelaki Berkenan membawanya kerumah kawannya dimana kemudiannya dirinya di rogol dan di hatar dan di biarkan di sebuah depan kedai motor berdekatan.Gadis itu kemudian membuat laporan polis dan kini di tahan di bawah jagaan kebajikan masyarakat JKM.Nama  terpaksa di rahasiakan untuk menjaga aib mangsa.

#Panas di Takut Di jual Keluarga Gadis 16 Tahun Lari Dari Rumah Kemudian Jadi Mangsa rogol

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.