PUNCA JANTAN JONGOS URUT 'KEPALA BANA' DI LRT TERJAWAP

09:05
Gambar Seorang Lelaki Urut Kemaluan di LRT timbulkan seribu pertanyaan. APAKAH PUNCA JANTAN JONGOS URUT 'KEPALA BANA' DI LRT TERJAWAP - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di PUNCA JANTAN JONGOS URUT 'KEPALA BANA' DI LRT TERJAWAP harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.

PUNCA JANTAN JONGOS URUT 'KEPALA BANA' DI LRT TERJAWAP

PUNCA JANTAN JONGOS URUT KEPALA BANA DI LRT

Seorang Lelaki Urut Kemaluan di LRT

Video seorang lelaki dirakam sengaja mengurut 'kepala bawahnya' di dalam LRT, tersebar di laman sosial mencetuskan rasa tidak selamat para pengguna pengangkutan awam itu khususnya wanita.

Video berdurasi 15 saat itu dirakam dan dikecam oleh netizen yang mendakwa lelaki berusia lingkungan 30'an itu sudah hilang akal dan gila se-ks. Extra: Posing Selfie Maut Budak Sekolah memang mengancam betul.




Menurut sumber, kejadian itu berlaku pada 13 Ogos lalu di LRT Star aliran Ampang - Sri Petaling. Berdasarkan video, lelaki berkenaan  tetap meneruskan perbuatan tidak senonohnya meskipun mengetahui tindakannya itu dirakam.


"Kalau dapat bagi tapak kaki, kat celah kangkang itu, baru dia tahu erti kepuasan," kata netizen.

Kaum wanita dinasihatkan agar berhati-hati apabila menggunakan pengangkutan awam bagi menggelakkan kejadian yang tidak diingini berlaku. Sebagai langkah berjaga-jaga, bekalkanlah diri dengan penyembur lada di dalam beg tangan anda setiap masa.


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal PUNCA JANTAN JONGOS URUT 'KEPALA BANA' DI LRT TERJAWAP. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark PUNCA JANTAN JONGOS URUT 'KEPALA BANA' DI LRT TERJAWAP and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.