Tanda Tanda Lelaki Ketagih S3KS Dan Cara Untuk Merawatnya

13:18
Tanda Tanda Lelaki Ketagih S3KS Dan Cara Untuk Merawatnya merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Tanda Tanda Lelaki Ketagih S3KS Dan Cara Untuk Merawatnya.



Tanda Tanda Lelaki Ketagih seks Dan Cara Untuk Merawatnya|Ketagih seks bukanlah perkara yang baru bagi setiap manusia,boleh di katakan penyakit ini sudah wujud sejak berabat lamanya.dan boleh menyebabkan sesuatu yang memudaratkan jika tidak di rawat dengan sebaiknya.

Sememangnya seks adalah anugrah tuhan kepada manusia yang penuh nikmat dan keasyikan,akan tetapi seks yang berlebihan akan menjerumuskan kepada masalah penyakit yang di sebut KETAGIH SEKS.

Banyak keburukan karna ketagih seks Mereka yang ketagih seks tentu akan melakukan apa saja untuk memuaskan keinginan mereka,termasuk onani dan secara tidak langsung boleh terjerumus kepada jenayah seksual seperti rogol,seks luar tabii,seks dengan patung,seks dengan bintang bahkan sebagian yang parah sanggup merogol kanak kanak dan juga ahli keluarganya sendiri.semua  itu adalah kesan buruk daripada ketagih seks.


Adapun beberapa faktor yang mengakibatkan ketagih seks adalah.

1.Pernah mengalami gangguan seksual semasa alam kanak kanak
2.Terlalu kerap menonton video lucah
3.Sering melakukan hubungan seks yang tidak normal.seperti melanggan pelacur.atau seks dengan kanak kanak bawah umur.
4.Tidak dapat menghalang diri dari pada melakukan aktiviti seksual walaupun tahu itu adalah salah.



Ciri ciri Suami yang mempunyai penyakit ketagih seks.




Nafsu yang tinggi adalah normal bagi sestengah orang karna terdapat banyak faktor yang mendorong kepada peningkatan nafsu,nafsu yang tinggi dan tidak dapat di kawal inilah yang membuat mereka mencari sesuatu yang baru untuk memenuhi kepuasan mereka.

Mereka yang mengalami ketagih seks tidak akan puas dengan seks biasa,lalu mereka akan mencari kepuasan dengan aktiviti seks luar biasa seperti.

1.Meminta untuk seks luar tabii(dubur atau anak seks)
2.Menunjukkan minat terhadap kanak kanak dari segi seksual.
3.Sering melanggan pelacur.
4.Kerap melancap walaupun menjalani kehidupan seks yang rutin bersama anda.


Jadi anda sebagai isteri boleh membantu pasangan anda merawat masalah ini dengan memberi kepuasan ketika berasmara.Anda boleh membaca beberapa panduan yang kami sebut di atas melalui link di bawah ini.

1. Posisi kegemaran suami ketika bersetubuh
2. Posisi seks memuaskan pasangan suami isteri


Merawat ketagih seks tidak bermakna anda harus menghentikan aktiviti itu sama sekali,perkara ini hampir sama dengan berhenti merokok,ia harus di hentikan dengan beberapa berperingkat sebagai berikut.

1.Dekatkan diri dengan tuhan
2.berpuasa adalah teknik yang terbukti sangat berkesan untuk menahan nafsu serakah.
3.sibukkan diri dengan aktiviti seperti bersukan dan lepak dengan kawan kawan yang dipercayai untuk bebagi pendapat.


Jika semua usaha yang dilakukan tidak berjaya,bermakna lelaki itu adalah seorang yang memiliki penyakit ketagih seks yang kronik,segeralah berjumpa pakar.

#Panas di Tanda Tanda Lelaki Ketagih S3KS Dan Cara Untuk Merawatnya

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.