Ustaz Kazim Elias Dikejarkan ke Hospital Semasa Program Ceramah

01:59
Ustaz Kazim Elias Dikejarkan ke Hospital Semasa Program Ceramah Ustaz Kazim Elias Dikejarkan ke Hospital Semasa Program Ceramah adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Ustaz Kazim Elias Dikejarkan ke Hospital Semasa Program Ceramah membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
Ustaz Kazim Elias Dikejarkan ke Hospital Semasa Program Ceramah

Ustaz Kazim Elias Dikejarkan ke Hospital Semasa Program Ceramah



BACHOK - Datuk Kazim Ilias terpaksa dikejarkan ke hospital kerana dipercayai mengalami serangan sakit jantung  ketika dalam satu program ceramah.

Kazim Elias sepatutnya menjayakan satu ceramah anjuran Lembaga Kemajuan Pertanian Kemubu (KADA) di perkarangan Pertubung Pelandang Kawasan (PPK) Sri Gunong, Bator malam ini.

Majis yang membawa tajuk kupasan 'Jihad Agro Makanan Negara' yang sepatutnya bermula pada 9.30 malam itu bagaimanapun tidak dapat diteruskan atas sebab tersebut.


Jemaah Ahli Lembaga Pengarah PPK Sri Gunong, Mohd Radzuan Hamat mengesahkan kejadian itu dan Ustaz Kazim kini stabil di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian. - Siakapkeli.my

Sumber : http://www.sinarharian.com.my

Ustaz Kazim Elias Dikejarkan ke Hospital Semasa Program Ceramah ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark Ustaz Kazim Elias Dikejarkan ke Hospital Semasa Program Ceramah and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.