Wanita Terkejut Kucing Jenis Sphynx RM 3123 Yang Dibeli Rupanya Hanya Kucing Biasa Yang Dicukur

18:45
Wanita Terkejut Kucing Jenis Sphynx RM 3123 Yang Dibeli Rupanya Hanya Kucing Biasa Yang Dicukur merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Wanita Terkejut Kucing Jenis Sphynx RM 3123 Yang Dibeli Rupanya Hanya Kucing Biasa Yang Dicukur.

Bagi sesiapa yang peminat dan pencinta kucing pasti tahu jenis kucing Sphynx yang memang tiada bulu atau 'hairless'. Seorang wanita di Alberta, Kanada ditipu apabila kucing jenis Sphynx yang dibelinya dengan harga $700 (RM 3123) hanyalah kucing biasa yang dicukur bulunya.

Wanita ini menyedari hal itu selepas dua minggi dia membeli kucing tersebut kerana bulunya sudah mula tumbuh. Kucing Sphynx adalah kucing yang kurang berbulu atau hampir tak berbulu.



Sumber: ERA fm #Infokini di Wanita Terkejut Kucing Jenis Sphynx RM 3123 Yang Dibeli Rupanya Hanya Kucing Biasa Yang Dicukur

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.