Ustad Pasang ‘Wifi Free’ Dimasjid,Lihat Apa Yang Terjadi

17:12
Ustad Pasang ‘Wifi Free’ Dimasjid,Lihat Apa Yang Terjadi merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Ustad Pasang ‘Wifi Free’ Dimasjid,Lihat Apa Yang Terjadi.
gambar di ambil ketika media sekilan info berkunjung ke kempung berkenan


gambar di ambil ketika media sekilas info berkunjung ke kempung berkenan


ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)

klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas


Ustad Pasang 'Wifi Free' Dimasjid,Lihat Apa Yang Terjadi|Sebuah kejadian aneh yang berlaku di negeri jiran,dimana seorang ustad nekat membuat wifi free di masjid akibat melihat tingkah laku kanak kanak remaja yang terlalu akrab dengan hanphone .


Apabila di tanya media mengenai hal itu.ustad tersebut mengatakan:

itu hanyalah satu umpan bagi mereka,orang tua mereka kebanyakan kerja,dan mereka sebagian tidak mahu solat kalau tidak di suruh.


Saya membuat seperti ini hanya untuk menarik meraka datang lebih dekat kemasjid,"Alang-alang sudah sampai elok buat terus" itulah harapan kami  perkataan yang akan timbul dalam hari mereka,apabila mereka datang penjaga masjid akan menguruskan mereka dengan sebaik baiknya.wifi di matikan ketika waktu solat.


Pertama kali kami letak wifi di masjid ini ramai juga remaja yang tidak mengikut aturan masjid,namun selepas beberapa minggu mereka yang degil sudah semakin berkurangan malah hampir keseluruh mereka ikut sholat berjamaah.wifi di matikan selepas habis sholat isya ujar utad tersebut.

ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)

klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas
#Panas di Ustad Pasang ‘Wifi Free’ Dimasjid,Lihat Apa Yang Terjadi

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.