Shahirah dakwa Penumpang MH370 Berada di Mongolia

12:50
Shahirah dakwa Penumpang MH370 Berada di Mongolia dan menafikan Spekulasi MH370 terhempas di Selatan Lautan Hindi.Sandiwara apakah ini. Benarkah dakwaan pemilik akaun Facebook Shahirah Shamsudin yang tiba-tiba Popular di Laman Sosial hanya kerana satu pendapat yang tiada sebarang bukti sokongan.


Shahirah dakwa pesawat MH370 tidak terhempas. Semua penumpang dan anak kapal berada dalam keadaan selamat di Monggolia. Walaupun sekadar kata-kata kosong, namun jauh disudut hati, mengharap juga apa yang dikatakan Shahirah Shamsudin itu menjadi kebenaran.

Maklumat ini adalah Sulit dan hanya orang-orang tertentu dan terpilih sahaja diberitahukan tentang rahsia tersebut termasuk. Maka 1Malaysia diharap melihat Saudari Shahirah ini seorang yang Penting dan Hebat. Jika tidak, masakan beliau diberitahu Maklumat Sulit sebegini.


Adakah kenyataan ini juga satu lagi Sandiwara Tragedi Kehilangan Pesawat MH370. Siapa yang lebih dipercayai, Shahirah atau DS Najib. Macam-macam andaian pula disebarkan di laman sosial sejak akhir-akhir ini. Tidak pernahkah mereka terfikir perasaan keluarga mangsa ketika ini.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.