SAYU. PUNCA JURUTOL DIBALING MERCUN BIKIN RAMAI RAKYAT MALAYSIA TERGEZUT BERUK

08:51
SAYU. PUNCA JURUTOL DIBALING MERCUN BIKIN RAMAI RAKYAT MALAYSIA TERGEZUT BERUK SAYU. PUNCA JURUTOL DIBALING MERCUN BIKIN RAMAI RAKYAT MALAYSIA TERGEZUT BERUK - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di SAYU. PUNCA JURUTOL DIBALING MERCUN BIKIN RAMAI RAKYAT MALAYSIA TERGEZUT BERUK harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
SAYU. PUNCA JURUTOL DIBALING MERCUN BIKIN RAMAI RAKYAT MALAYSIA TERGEZUT BERUK

SAYU. PUNCA JURUTOL DIBALING MERCUN BIKIN RAMAI RAKYAT MALAYSIA TERGEZUT BERUK



Kepada yang benci Tol, kalau nak baling mercun kat Tol dengan niat saja nak main-main, tak suka kena bayar Tol, benci dengan jurutol atau apa sahaja niat awak itu, tolong tengok betul-betul.

Disebabkan kebodohan awak itu, tangan saya (Jurutol) cedera sebab terkena serpihan mercun itu. Telinga berdesing akibat letupan mercun yang sangat kuat.

Saya yakin itu bukan mercun bola. Dua kali awak baling mercun, hampir terkena kereta akak itu dan akan itu sangat terkejut. Kali kedua itu, terkena saya.

Siapa pun awak, saya harap awak sedar yang awak dah buat saya tercedera dan awak dah buat seorang ibu tersangat-sangat merisaukan keadaan anak dia di tempat kerja.

Mak saya terkejut dan menggigil dengar kejadian ini. Hopefully selepas ini siapa-siapa yang ada pasang niat nak baling mercun ke nak bakar pondok Tol ke hatta nak mengebom pondok-pondok Tol yang ada, tolong fikir-fikir banyak kali. Keseronokkan awak itu boleh membuatkan nyawa melayang.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal SAYU. PUNCA JURUTOL DIBALING MERCUN BIKIN RAMAI RAKYAT MALAYSIA TERGEZUT BERUK. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark SAYU. PUNCA JURUTOL DIBALING MERCUN BIKIN RAMAI RAKYAT MALAYSIA TERGEZUT BERUK and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.