Gadis Maut Ketika Gugurkan Janin

03:13
Gambar Gadis Maut Ketika Gugurkan Janin (18 Tahun Keatas). Ibu dan Bayi ditemui Mati kerana Pengguguran Haram. Tragedi ini berlaku di Venezuela. Pengguguran Haram adalah salah di sisi undang-undang Malaysia.

Gadis Maut Ketika Gugurkan Janin merupakan pengeluaran semula artikel dan gambar yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Gadis Maut Ketika Gugurkan Janin (2 Gambar).

Gadis Maut Ketika Gugurkan Janin

Dari sudut perundangan Malaysia, menggugurkan bayi dalam kandungan adalah satu jenayah. Kecuali, jika doktor mengesahkan bahawa pengguguran itu perlu untuk kesihatan ibu mengandung atau kandungan berkenaan menyebabkan kecelakaan kepada fizikal dan mental pesakit.

Ibu dan Bayi ditemui Mati kerana Pengguguran Haram

Mengikut Seksyen 312 Kanun Keseksaan, individu yang melakukan pengguguran boleh dikenakan hukuman penjara sehingga tiga tahun atau denda atau kedua-duanya sekali. Manakala jika janin yang digugurkan sudah bersifat, maka pelakunya boleh dikenakan penjara sehingga tujuh tahun dan denda.

Gadis Maut Ketika Gugurkan Janin

Bagaimanapun ini cuma hukuman dunia. Bagi orang Islam, hukuman di akhirat pastilah lebih berat lagi kerana ia melibatkan pembunuhan. Bagi yang sudah terlajak hingga mengandung, usah ditambah dosa sedia ada hingga terfikir mahu melakukan pengguguran.

Gadis Maut Ketika Gugurkan Janin

Gadis Maut Ketika Gugurkan Janin. Fikir-fikirkan apa jadi jika pengguguran tidak berlaku hingga meragut nyawa anda sekali? Itu belum diambil kira masalah jangkitan dan lain-lain kesan sampingan yang mungkin dihadapi.

Gadis Maut Ketika Gugurkan Janin

Dalam gambar yang diperolehi dari Hootoh Media dan Kumpulan Scripters, ia dikatakan mayat seorang gadis yang menemui ajal ketika dalam proses menggugurkan bayinya. Tak pasti sejauh mana kebenarannya namun yang pasti ia amat mengerikan!

Semoga ia menjadi pengajaran berguna terutama gadis-gadis di luar sana agar memelihara batas pergaulan sebelum terjebak dalam masalah yang lebih rumit.

Gambar Gadis Maut Ketika Gugurkan Janin (18 Tahun Keatas). Ibu dan Bayi Maut kerana Pengguguran Haram. Tragedi ini berlaku di Venezuela. Pengguguran Haram adalah salah di sisi undang-undang Malaysia.  #Panas di Gadis Maut Ketika Gugurkan Janin (2 Gambar)

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.