3 Kali Anak Saya Kena HFMD Gara-Gara Ibu Bapa Lain Yang Selfish !!

09:20
3 Kali Anak Saya Kena HFMD Gara-Gara Ibu Bapa Lain Yang Selfish !! merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri 3 Kali Anak Saya Kena HFMD Gara-Gara Ibu Bapa Lain Yang Selfish !!.


Penyakit tangan, kaki dan mulut (HFMD) sememangnya satu penyakit berjangkit yang boleh dihidapi kanak-kanak kecil dan amat menyeksakan.

Pastinya tangisan mereka yang dijangkiti HFMD boleh buat ibu bapa tidak tidur malam teringatkan kesshatan anak kesayangsn mereka.

Namun masih ada ibu bapa yang ambil sambil lewa tentang penyakit ini dan pentingkan diri sendiri. Mereka langsung tidak kuarantin anak jika terkena HFMD.

Ini seterusnya boleh membahayakan kesihatan anak orang lain.

Seorang ibu meluahkan perasaan kecewanya tentang sikap ibu bapa ini apabila anaknya kerapkali dijangkiti penyakit yang sama.

Jom baca: (luahan Hani)


Kesian anak kecil jika terkena penyakit ini. Harap semua pihak memainkan peranan yang penting dalam hal ini. Ibu bapa harus mengambil pendekatan serius dengan sama-sama kuarantin diri dengan anak jika terkena penyakit ini.

Kredit: penmerah

#Infokini di 3 Kali Anak Saya Kena HFMD Gara-Gara Ibu Bapa Lain Yang Selfish !!

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.