Biar Betul? Picit Telinga Macam Ni Boleh Turutkan Berat Badan

09:50
Biar Betul? Picit Telinga Macam Ni Boleh Turutkan Berat Badan merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Biar Betul? Picit Telinga Macam Ni Boleh Turutkan Berat Badan.


Memiliki badan langsing dan cantik sememangnya menjadi impian setiap orang. Namun begitu tidak semua orang dilahirkan dengan anugerah sebegitu. Ada yang sanggup diet dan berlapar untuk memiliki badan yang diinginkan.

Namun begitu, kesan diet akan menjadi buruk jika anda mengamalkan diet yang salah dan tidak mengikut ruji makanan yang berkhasiat. 

Tanpa diketahui ramai, ada teknik selain menahan dan berolahraga berat untuk mendapatkan tubuh badan yang ideal. Teknik itu dipanggil acupressure dan ia dipercayai mampu menurukan berat badan/

Caranya mudah sahaja, anda hanya perlu meletakan ibu jari anda pada titik berdekatan dengan jaringan berbentuk segitiga di telinga anda. Kemudian buka dan tutup mulut anda untuk temukan titik yang tepat antara rahang dan telinga.

Setelah anda berjaya, tekan titik tersebut selama satu minit atau lebih dan proses tersebut dikiran sebagai program penurunkan badan.

Menurut Scoopwhoop teknik Acupressure dapat membantu mengendalikan nafsu makan dan  melancarkan sistem pencernaan tubuh anda. 

Gabungan teknik ini dengan pengambilan makanan yang sihat, bebas dari lemak serta olahraga yang teratur tentu sahaja mampu membantu anda untuk memiliki tubuh yang ideal.

Selamat mencuba semua!


#Infokini di Biar Betul? Picit Telinga Macam Ni Boleh Turutkan Berat Badan

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.