Rayani Air Tak Boleh Gantung Operasi Sendiri, DCA Akan Keluarkan Surat Gantung Sementara - Liow Tiong Lai

11:25
Rayani Air Tak Boleh Gantung Operasi Sendiri, DCA Akan Keluarkan Surat Gantung Sementara - Liow Tiong Lai merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Rayani Air Tak Boleh Gantung Operasi Sendiri, DCA Akan Keluarkan Surat Gantung Sementara - Liow Tiong Lai.
Pejabat jualan Rayani Air tidak beroperasi berikutan tindakan syarikat tersebut menggantung operasinya. Foto : BH Online.

PUTRAJAYA, 10 Apr: Satu surat pengantungan sementara akan dikeluarkan oleh Jabatan Penerbangan Awam (DCA) kepada syarikat penerbangan Rayani Air, esok.

Menurut Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Liow Tiong Lai, Rayani Air tidak boleh menggantung operasinya sendiri seperti yang dilakukan semalam kerana semua perkara berkaitan operasi penerbangan adalah tertakluk di bawah DCA.

"Kita akan menjalankan audit penuh ke atas Rayani Air dengan segera dan wakil mereka akan dipanggil untuk memberi penjelasan," katanya sebagaimana lapor BH Online.

#Panas di Rayani Air Tak Boleh Gantung Operasi Sendiri, DCA Akan Keluarkan Surat Gantung Sementara - Liow Tiong Lai

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.