'PATUTLAH MASIN! "ASAM KEPING" RENDAM SEKALI'

11:56
'PATUTLAH MASIN! "ASAM KEPING" RENDAM SEKALI' 'PATUTLAH MASIN! "ASAM KEPING" RENDAM SEKALI' - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di 'PATUTLAH MASIN! "ASAM KEPING" RENDAM SEKALI' harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
'PATUTLAH MASIN!

'PATUTLAH MASIN! "ASAM KEPING" RENDAM SEKALI'



Gambar tiga wanita sedang membuat sayur masin tersebar di laman sosial baru-baru ini mengundang rasa loya netizen.

"Ini bukan setakat masin, pakej masam sekali!" kata netizen.

Gambar yang tersebar itu tidak diketahui lokasi sebenarnya. Namun apa yang boleh kami pastikan ialah perkara itu tidak berlaku di Malaysia dan berkemungkinan besar berlaku di negara jiran berikutan pencarian kami mendapati gambar tersebut mula dimuat naik ke laman sosial dari negara berkenaan.

Bagaimanapun, netizen mempertikaikan tahap kebersihan sayur masin yang disediakan itu berikutan tiga wanita terbabit masuk ke dalam 'kolam' yang digunakan untuk merendam sayur sawi tersebut bagi memilih sayur-sayur masing itu diletakkan dalam bekas besar untuk dibungkus dalam paket.

"Aduh, itu kan makanan. Sudahlah tidak mematuhi kebersihan, manalah tahu berpeluh ke, badan berkurap ke, berkudis ke, boleh pula diorang masuk dalam kolam rendam macam tu je. Hilang selera aku nak masak sayur masin hari ni," kata Alfiah.

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal 'PATUTLAH MASIN! "ASAM KEPING" RENDAM SEKALI'. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark 'PATUTLAH MASIN! "ASAM KEPING" RENDAM SEKALI' and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.