ANAK SIAPAKAH INI,BERBAHASA MELAYU,DIJUMPAI MINTA SEDEKAH DI THAILAND

15:12
ANAK SIAPAKAH INI,BERBAHASA MELAYU,DIJUMPAI MINTA SEDEKAH DI THAILAND merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri ANAK SIAPAKAH INI,BERBAHASA MELAYU,DIJUMPAI MINTA SEDEKAH DI THAILAND.
ANAK SIAPAKAH INI,BERBAHASA MELAYU,DIJUMPAI MINTA SEDEKAH DI THAILAND




ANAK MALAYSIA DI THAILAND - MANGSA CULIK JUGA KAH?


ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)

klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas



Menurut seorang pembaca, anak yang fasih berbahasa Malaysia ini ditemui oleh Polis Thailand sedang meminta sedekah. Pegawai Penyiasat Daerah Tumpat sedang menguruskan hal ini. Kepada sesiapa yang mengenali anak ini diminta menghubungi talian 019-4124872 atau 014-8183330. Beliau minta viralkan agar keluarga mangsa mudah ditemui.

Sebelum ini juga pernah tersebar gambar-gambar anak kecil Malaysia yang juga sedang meminta sedekah di Thailand. Nampaknya ini salah satu dari motif penculikan anak kecil yang dikatakan berleluasa ketika ini.



CUBAAN MENCULIK DI KAJANG DAN BANGI


Semalam penduduk Kampung Sungai Ramal memberitahu sukarelawan kami agar lebih ketat mengawal pergerakan anak-anak.

Minggu ini ada 2 kes cubaan menculik secara berdepan dan dilakukan di siang hari di Sungai Ramal ini. Beberapa lelaki menaiki kereta Wira warna Merah dikatakan telah cuba menculik kanak-kanak dan sempat dirampas kembali oleh bapa anak itu yang kebetulan berada dalam rumah lalu keluar setelah anak itu menjerit.

Sepanjang minggu lepas juga banyak kes cubaan menculik yang dilapurkan oleh komuniti penduduk Bangi.

Sesiapa yang ada maklumat lanjut, silalah kongsikan atau beri pencerahan. Masalah sekarang kes penculikan ini juga telah terlalu banyak bercampur aduk dengan berbagai-bagai masalah keluarga.


ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)

klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas #Panas di ANAK SIAPAKAH INI,BERBAHASA MELAYU,DIJUMPAI MINTA SEDEKAH DI THAILAND

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.