4 Tanda Biasa Yang Anda Alami Apabila Vagina Sudah Mulai Dijangkiti Sel Kanser

07:12
4 Tanda Biasa Yang Anda Alami Apabila Vagina Sudah Mulai Dijangkiti Sel Kanser merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri 4 Tanda Biasa Yang Anda Alami Apabila Vagina Sudah Mulai Dijangkiti Sel Kanser.
GEJALAN



4 Tanda Biasa Yang Anda Alami Apabila Vagina Sudah Mulai Dijangkiti Sel Kanser|Tahukah anda wanita bahwa vagina adalah tempat yang paling banyak di tuju oleh berbagai penyakit seperti keputihan ,gatak,bau yang tidak sedap,termasuk kanser.kenapa? sebab kekuatan anti body di kulit vagina sangan lemah.


ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)

klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas



Sudah tentu kesihatan vagina amatlah penting,disini kami menulis ciri ciri vagina Dan juga perkara yang akan anda alami apabila vagina anda mempunyai tanda tanda akan di jangkiti kanser.
Menurut my.clevelandclinic.org terdapat 4 tahap penyebaran sel kanser pada vagina wanita.dimana pada tahap tertama sel kanser tidak menimbulkan ciri -ciri sehingga sel kanser susah di temukan namun jika di biarkan tanpa kita sedari saat itulah berlakunya dari tiada apa apa kepada sesuatu yang berbahaya .KANSER! ! !


Berikut tanda tanda awal ataupun yang timbul di sekitar vagina yang berjangkit sel kanser.


1.ketika berhubungan intim dengan suami rasa sakit dan nyeri di vagina seperti tidak biasanya.


2.kerap keluar cecair warna putih dengan lendir yang berlebihan dengan bau yang tidak sedap



3.sering merasakan sakit pinggang tanpa sebab di iringi dengan sakit ketika kencing.



4.ketika haid keluar darah yang berlebihan dan bau yang berbeda dari haid biasa.



Apabila anda mengalami sakit pada bagian paha atau salah satu paha mengalami pembengkakan serta berat badan anda pun terus menurun akibat dari kesan nafsu makan yang berkurangan.saat itulah sel kanser menjadi ganas.


Itulah antara perkara  yang akan anda alami jika vagina anda telah di jangkiti sel kanser.apabila berlaku pada anda segeralah berjumpa pakar kelamin untuk mendapat tips ataupun obat untuk menghilangkan sel kanser sebelum ia menjadi lebih parah.



ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)

klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas
#Panas di 4 Tanda Biasa Yang Anda Alami Apabila Vagina Sudah Mulai Dijangkiti Sel Kanser

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.