Perhimpunan 'Baju Merah' Dibenarkan Berlangsung - Ketua Polis Negara

12:50
Perhimpunan 'Baju Merah' Dibenarkan Berlangsung - Ketua Polis Negara Perhimpunan 'Baju Merah' Dibenarkan Berlangsung - Ketua Polis Negara - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Perhimpunan 'Baju Merah' Dibenarkan Berlangsung - Ketua Polis Negara harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Perhimpunan 'Baju Merah' Dibenarkan Berlangsung - Ketua Polis Negara

Perhimpunan 'Baju Merah' Dibenarkan Berlangsung - Ketua Polis Negara



Himpunan Rakyat Bersatu yang dijadualkan akan berlangsung pada Rabu ini dianggap sah mengikut undang-undang di bawah Akta Perhimpunan Aman, kata Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar pada hari ini memetik laporan dari Malaysia Insider.

Menurut Khalid perhimpunan tersebut dibenarkan setelah mendapat kebenaran dari DBKL untuk menggunakan Padang Merbok bagi menganjurkan perhimpunan terbabit.

Tambah beliau, pihaknya juga akan melindungi keselamatan orang ramai di Kuala Lumpur selain menasihati rakyat agar tidak percaya dengan khabar angin kemungkinan berlaku rusuhan.

“Sekarang, perhimpunan akan dibenarkan berlangsung. Walaupun secara peribadi, saya tidak bersetuju dengan demonstrasi tetapi kita akan benarkan kerana ia memenuhi kriteria mengikut undang-undnag berkenaan.

“Kita akan mengerahkan tenaga anggota secukupnya dan kita mampu memastikan keselamatan semua orang,” katanya lagi.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Perhimpunan 'Baju Merah' Dibenarkan Berlangsung - Ketua Polis Negara. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark Perhimpunan 'Baju Merah' Dibenarkan Berlangsung - Ketua Polis Negara and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.