WANITA TUNJUK SPENDERNYA SEBAGAI BUKTI SKANDALNYA DENGAN SAMI TERKENAL

00:12
WANITA TUNJUK SPENDERNYA SEBAGAI BUKTI SKANDALNYA DENGAN SAMI TERKENAL merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri WANITA TUNJUK SPENDERNYA SEBAGAI BUKTI SKANDALNYA DENGAN SAMI TERKENAL.


CHINA - Sehelai seluar dalam yang sudah berkerak menjadi bukti seorang sami terkenal China yang juga merupakan Ketua Kuil Shaolin pernah membuat hubungan kelamin dengan seorang wanita simpanan bernama Liu Liming


Shi Yongxin, mempunyai pengikut yang ramai di seluruh dunia termasuk bintang filem Hollywood terkenal iaitu Orlando Bloom.


Wanita itu turut menyerahkan kondom yang telah dipakai oleh sam kepada seorang doktor bagi tujuan pengesahah DNA dari air mani.


Menurutnya, skandal tersebut berlaku di beberapa hotel di seluruh negara tersebut dan mereka telah melakukan aktiviti tersebut lebih dari 20 kali setelah pertama kali berjumpa tiga tahun yang lepas.


Liu turut mengakui bahawa dia pernah mengandungkan anak sami tersebut, namun terpaksa digugurkan.


Pihak berkuasa China sedang melakukan siasatan terhadap sami tersebut.


Namun begitu, pihak Kuil Shaolin menafikan dakwaan wanita tersebut dan mengatakan ia adalah merupakan satu fitnah yang berniat jahat dari pihak yang sengaja mahu menjatuhkannya. - THEHYPEMEDIA.COM



#Panas di WANITA TUNJUK SPENDERNYA SEBAGAI BUKTI SKANDALNYA DENGAN SAMI TERKENAL

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.