Pintu Maybank Bahau Rosak Sebabkan Pelanggan Terperangkap Di Dalam Lebih Setengah Jam

14:05
Pintu Maybank Bahau Rosak Sebabkan Pelanggan Terperangkap Di Dalam Lebih Setengah Jam Pintu Maybank Bahau Rosak Sebabkan Pelanggan Terperangkap Di Dalam Lebih Setengah Jam - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Pintu Maybank Bahau Rosak Sebabkan Pelanggan Terperangkap Di Dalam Lebih Setengah Jam harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Pintu Maybank Bahau Rosak Sebabkan Pelanggan Terperangkap Di Dalam Lebih Setengah Jam

Pintu Maybank Bahau Rosak Sebabkan Pelanggan Terperangkap Di Dalam Lebih Setengah Jam



JEMPOL: Tujuh orang pelanggan sebuah bank di Bahau hari ini telah terperangkap lebih setangah jam selepas dikatakan pincang utama pintu automatik bank berkenaan rosak.

Kerana kjadianitu, pihak Bomba dan Pegawai Operasi Penyelamat terpaksa dipanggil untuk mengeluarkan mereka,

Menurut jurucakap pihak Bomba Bahau PB Ramelan Ribut berkata, mangsa sedang menggunakan mesin juruwang automatik (ATM) semasa kejadian 1:15 itu.

"Mangsa yang terperangkap selama kira-kira 30 minit dan telah cuba untuk menghubungi pegawai pengurusan bank itu untuk membuka pintu keselamatan daripada memecahkan cermin berkenaa.

"Semua mereka selamat  kerana berada di dalam ruang berkenaan berpenghawa dingin" katanya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Pintu Maybank Bahau Rosak Sebabkan Pelanggan Terperangkap Di Dalam Lebih Setengah Jam. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark Pintu Maybank Bahau Rosak Sebabkan Pelanggan Terperangkap Di Dalam Lebih Setengah Jam and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.