SAYU. SEDIH. TIADA LAGI KERIANGAN. AKHIRNYA AZWAN ALI TUTUP AKAUN TWITTER

12:41
SAYU. SEDIH. TIADA LAGI KERIANGAN. AKHIRNYA AZWAN ALI TUTUP AKAUN TWITTER SAYU. SEDIH. TIADA LAGI KERIANGAN. AKHIRNYA AZWAN ALI TUTUP AKAUN TWITTER - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di SAYU. SEDIH. TIADA LAGI KERIANGAN. AKHIRNYA AZWAN ALI TUTUP AKAUN TWITTER harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
SAYU. SEDIH. TIADA LAGI KERIANGAN. AKHIRNYA AZWAN ALI TUTUP AKAUN TWITTER

SAYU. SEDIH. TIADA LAGI KERIANGAN. AKHIRNYA AZWAN ALI TUTUP AKAUN TWITTER



Azwan Ali yang seringkali mencetuskan kontroversi di laman Twitter, akhirnya mengambil keputusan untuk menututp akaun Twitternya itu.

Menurut laporan portal hiburan RotiKaya, Azwan Ali atau Diva AA itu mengambil keputusan drastik itu kerana dikecam oleh ramai pihak yang tidak berpuas hati dengan kata-katanya biadab dan melampau.

Bagaimanapun, selebriti itu tidak berundur begitu sahaja. Berikut adalah tweet terakhirnya sebelum akaun ditutup.



"Salam, terfikir, twits agong diva AA anytime ditamat? Yeayy! Bcoz elak associate dgn haters neraka laknatullah! Tunggu ya.

"Alam Twitter bersepah haters neraka laknatullah. Menyalak persis anjing gila kurap. So tunggu ya!" katanya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal SAYU. SEDIH. TIADA LAGI KERIANGAN. AKHIRNYA AZWAN ALI TUTUP AKAUN TWITTER. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark SAYU. SEDIH. TIADA LAGI KERIANGAN. AKHIRNYA AZWAN ALI TUTUP AKAUN TWITTER and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.