Pondan Mati Kerana Suntik Minyak Masak Di Dada

11:04
Pondan Mati Kerana Suntik Minyak Masak Di Dada merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Pondan Mati Kerana Suntik Minyak Masak Di Dada.


Lelaki Mati kerana menyuntik Minyak Masak Ke Dadanya Untuk Membuat Buah dada. Seorang lelaki pondan meninggal dunia selepas suntik sebatian minyak masak ke dalam dadanya dalam membentuk membuat payudara untuk cabaran wanita menarik. 


Juan Manuel Sanchez, yang juga dengan nama panggilan 'Bebo' itu, terdesak untuk memasuki pertandingan Hunucma, Mexico, dan telah menyuntik sebatian minyak masak ke dalam dadanya selepas nasihat kawan-kawan. Sanchez merasakan sakit selepas meyuntik sebatian tersebut.


 Kawan-kawan Sanchez merasa panik dan Sanchez diberi diazepam supaya dapat mengurangkan kesakitannya. Biasanya dikenali sebagai Valium -supaya dapat  mengurangkan kesakitan yang luar biasa Sanchez alami


Walau bagaimanapun, Sanchez tidak sedarkan diri Kawan-kawan Sanchez kemudian meninggalkan Sanchez dengan harapan bahawa Sanchez dapat berehat dan pulih seperti sediakala. Pada 05:00 pada hari berikutnya, kawan-kawan Sanchez akhirnya menghubungi kenderaan kecemasan apabila


keadaan Sanchez semakin teruk. Sanchez meninggal dunia lapan hari selepas dimasukkan ke hospital Pakar kemudian berkata, badannya telah menolak minyak khasiat dan ia telah merebak ke paru-paru dan kemudian otaknya. Polis kini sedang menyiasat kejadian berkenaan.



#Panas di Pondan Mati Kerana Suntik Minyak Masak Di Dada

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.