"Ibu kami belum sedia jumpa Yana FMC"

11:26
"Ibu kami belum sedia jumpa Yana FMC" "Ibu kami belum sedia jumpa Yana FMC" - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di "Ibu kami belum sedia jumpa Yana FMC" harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.

"Ibu kami belum sedia jumpa Yana FMC"



GOMBAK - Ibu Allahyarham Fairuz Nizam Husin, Normah Toso, 65, enggan bertemu dengan seorang ahli kelab Familia Myvi Club (FMC) yang dikenali sebagai Yana FMC seperti yang diatur, petang semalam.

Difahamkan sebelum itu, pertemuan telah disahkan wakil FMC akan dilakukan di kediaman keluarga Allahyarham di Taman Batu Muda, di sini, kira-kira jam 5.30 petang.

Salah seorang ahli keluarga yang ditemui memaklumkan, satu pertemuan secara terbuka diadakan untuk Yana menjelaskan keadaan sebenar setelah keadaan kembali pulih.

“Buat masa ini mak belum lagi bersedia dan biarlah keadaan reda serta emosinya kembali stabil,” katanya.

Menurutnya, ahli keluarga mahu permohonan maaf dilakukan secara terbuka apabila keluarga sudah bersedia.

Katanya, emosi keluarganya sedikit terganggu dengan kenyataan melalui aplikasi WhatApps dipercayai oleh Yana yang tersebar dalam laman sosial.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal "Ibu kami belum sedia jumpa Yana FMC". Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark "Ibu kami belum sedia jumpa Yana FMC" and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.