Hubungan halal Diana Amir dan Mohd Habib dikritik peminat

21:42
Bolehkah Suami Isteri yang Sah melakukan Hubungan Seks di tepi jalan? Hubungan Halal Diana Amir dan Mohd Habib dikritik peminat. Aksi Suami Isteri Selebriti menjadi Kontroversi. Ada benarnya, baik berkepit dengan suami kerana dapat mengelakkan fitnah. Tapi kesian kepada mereka yang melihatnya. Dapatkah Diana Amir dan Mohd Habib melihat Gelora nafsu orang disekeliling mereka. Mesti Baca: Terlanjur dengan Suami melakukan seks ketika dalam Idah! Persoalan Agama

Hubungan Halal Diana Amir dan Mohd Habib dikritik peminat

Apa dah jadi dengan pemikiran segelintir peminat zaman sekarang? Ada yang mempertikaikan Hubungan Halal Diana Amir dan Mohd Habib hanya kerana mereka sering berkepit apabila datang ke lokasi penggambaran atau menghadiri majlis-majlis tertentu.

Lebih tidak masuk akal, ada peminat turut mempertikaikan tindakan suaminya menemani Diana ketika menjalani penggambaran dokumentari terbitan Al-Hijrah di Indonesia baru-baru ini. Kalau difikirkan secara logik, bukankah suami dan isteri yang berkepit satu perkembangan baik dalam perhubungan mereka?




Diana yang dihubungi media berhubung Isu Bercinta di Public tersebut meluahkan rasa terkilannya dikritik peminat meskipun Mohd Habib adalah suaminya yang sah. Kata aktres berusia 28 tahun itu, lebih baik berkepit dengan suami kerana dapat mengelakkan fitnah. Semoga tiada pula suami isteri melakukan hubungan seks di tepi jalan berlaku di Malaysia.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.