Gurauan Kematian Petanda Kapten Zaharie pergi Tanpa Nisan

23:53
Gurauan Kematian Kapten Zaharie di pagi Aidilfitri 2013 adalah petanda beliau mati tanpa nisan. Mohaza Mohaza rakan kepada Pilot Pesawat MH370 itu memaklumkan Gurauan Kematian itu dalam satu komen di Facebook Page Friends Of Captain Zaharie.

Gurauan Kematian Petanda Kapten Zaharie pergi Tanpa Nisan

Kapten Zaharie Bergurau Kematian di pagi Hari Raya Aidilfitri 2013 akhirnya menjadi kenyataan. Mohaza Mohaza, dalam satu komen di Facebook Page untuk Kapten Zaharie mengimbas semula kenangan bersama sahabatnya itu lalu menghebohkan di internet.

Menurut Mohaza, ketika berada di tanah kubur Jln Perak, Pulau Pinang, Arie bergurau mengatakan bahawa dia tidak akan menemui kubur/pusaranya. Ketika Tragedi MH370 ini berlaku, barulah Mohaza mengerti akan maksud kiasan itu. Berikut ialah komen Gurauan Kematian Kapten Zaharie di Facebook Page Friends Of Captain Zaharie


Walaupun Kapten Zaharie menjadi bahan spekulasi media barat, ramai rakyat Malaysia tetap mempertahankan beliau. Page Kematian Captain Zaharie kini telah mengumpul 21 ribu likes. Page itu juga ditubuhkan oleh rakan beliau sendiri iaitu Dr Ghouse.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.