[2 FOTO] Jururawat yang dikritik Berpakaian Seluar Nipis Nampak Seluar Dalam

02:28
[2 FOTO] Jururawat yang dikritik berpakaian Seluar Nipis Nampak Seluar Dalam! 2 Gambar Jururawat Sexy Viral di laman sosial ini merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet.

Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Jururawat yang dikritik Berpakaian Seluar Nipis Nampak Seluar Dalam

Jururawat yang dikritik Berpakaian Seluar Nipis Nampak Seluar Dalam
Gambar seorang jururawat sebuah hospital di Malaysia tersebar di laman Twitter yang kini tersebar pula di laman Facebook.

Gambar Jururawat Sexy Viral di laman sosial yang menunjukkan 'seluar dalam' bercorak belang-belang, seorang jururawat jelas kelihatan berikutan kain seluar yang dipakainya itu terlalu nipis sehingga menampakkan benda yang tidak sepatutnya. Extra: Gambar Selfie Hangat Tasha Shila Tersebar.

Pertikaian mengenai uniform jururawat, bukanlah pertama kali dibangkitkan di media sosial. Namun, sehingga kini masih belum ada sebarang tindakan dari pihak Kementerian Kesihatan untuk mengubah uniform jururawat yang dianggap tidak sesuai dan seksi.

Jururawat yang dikritik Berpakaian Seluar Nipis Nampak Seluar Dalam

Bagaimanapun, sesetengah netizen mendakwa terdapat segelintir jururawat yang sengaja mengetatkan uniform yang sedia ada bagi menampakkan susuk tubuh badan mereka yang ramping.

Selain itu, ada yang berpendapat kain standard yang digunakan terlalu tebal dan panas serta tidak selesa menyebabkan ada segelintir jururawat yang terpaksa menggunakan kain jenis yang lain.

Ada juga yang berpendapat, uniform jururawat sepatutnya dilabuhkan sedikit di bahagian pinggang agar dapat menutupi aurat.

Apa pandangan anda?
#Panas di [2 FOTO] Jururawat Yang Dikritik Berpakaian Seluar Nipis Nampak Seluar Dalam

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.