Wanita Cantik yang Mengemparkan Internet

11:20
Wanita cantik yang Mengemparkan Internet adalah entri ulangsiar dari Borak Kosong! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Wanita cantik yang mengemparkan internet membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.

Wanita cantik yang mengemparkan internet

Jelitawan yang Mengemparkan Internet

Seorang mantan model asal Hong Kong, Candy Law, menggemparkan masyarakat dengan melancarrkan buku kumpulan foto dirinya yang berpose seksi. Wanita beranak tiga itu sudah mencapai usia 50 tahun. Law membuktikan bahawa seorang perempuan tetap boleh tampil mempersona di usia separuh abad ini.

Candy Law Timeless


Dalam buku kumpulan foto berjudul Timeless, ibu seksi itu berpose dengan dibalut gaun elegan hingga bikini yang mengekspos tubuhnya yang masih kencang dalam sesi foto berdurasi 10 jam. Demi sesi foto tersebut, Law yang sudah bercerai sejak dua tahun lalu sampai menerbangkan 80 pasang kasut dan 15 bag baju ke Seoul, Korea Selatan.

Wanita Cantik yang Mengemparkan Internet
Bagian sampul Timeless, buku kumpulan foto Candy Law



Wanita Cantik yang Mengemparkan Internet
Tanpa harus buka-bukaan pun ia sudah terlihat seksi

Candy Law
Selain untuk mendokumentasikan foto-fotonya dalam sebuah buku, ia juga menyisihkan setengah penjualan buku tersebut untuk amal

Law meninggalkan dunia modelling dan seni  setelah memenangkan pertandingan kecantikan tersebut. Setelah itu dia mulai hidup berkeluarga. Ia tak pernah sekalipun melakukan bedah plastik. Ia hanya melakoni gaya hidup sihat.

Candy Law

Candy Law Timeless
Untuk keperluan pemotretan ini, Candy Law menerbangkan 80 pasang kasut dan 15 bag pakaian ke Seoul, Korea Selatan

Cetakan pertama Timeless telah laku terjual sebanyak 3.000 naskah. "Saya merasa diberkati bila lebih banyak memberi daripada menerima. Sebahagian besar hasil penjualan buku foto tersebut akan disumbangkan untuk anak-anak dan perempuan korban kekerasan," tegasnya.

Wanita Cantik yang Mengemparkan Internet
Sukar dipercayai kalau wanita ini sudah berusia  50 tahun

Candy Law
Candy Law bersama ibu dan ketiga anak-anaknya



Wanita cantik yang mengemparkan internet ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada noreply@blogger.com (EDDIE YUSTIN) iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark Wanita cantik yang mengemparkan internet and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.