Jeragat Di Wajah Hilang Dengan Bahan Semulajadi Ini

01:26
Jeragat Di Wajah Hilang Dengan Bahan Semulajadi Ini merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Jeragat Di Wajah Hilang Dengan Bahan Semulajadi Ini.

Tompok-tompok hitam, kotoran dan jeragat adalah satu masalah yang besar dan tidak menyenangkan dan mereka mimpi ngeri yang sebenar terutama sekali bagi wanita. Terdapat banyak krim lain yang boleh membantu anda untuk menghilangkan masalah ini, tetapi mereka adalah sangat mahal dan juga ia mengandungi banyak bahan kimia yang boleh merosakkan kulit kita.

Oleh itu dalam artikel ini kita akan membentangkan losyen ini buatan sendiri daripada pasli yang kaya dengan mineral dan vitamin, dan ia akan membantu anda untuk mengeluarkan kecacatan muka seperti jeragat dan mendapatkan kulit yang cantik dan berseri dengan cepat.

Pasli adalah ramuan yang sangat terkenal dalam kosmetik kerana ia menceriakan dan menjana semula kesan pada kulit. Ia mengandungi banyak nutrien penting yang boleh merawat pelbagai penyakit kulit seperti: bengkak kemerahan dan kerengsaan. Juga ia whitens, dering dan menyegar semula kulit, melindungi dari berlakunya kedutan terutama pada bahagian mata; menghapuskan Jerawat, jeragat dan bintik hitam dan ianya bagus untuk kulit minyak.

Dibawah kami akan menunjukkan anda bagaimana anda boleh membuat losyen ini buatan sendiri daripada pasli yang boleh membantu anda untuk mendapatkan kulit yang berseri dan jati.

RESIPI:

BAHAN-BAHAN:

2 sudu besar yang dicincang daun pasli (anda juga boleh menggunakan daun pasli 2 sudu besar yang dikeringkan)
1 sudu teh lemon jus atau apple cider cuka
200 ml air

PENYEDIAAN:

Meletakkan daun pasli dalam 200 ml. air dan masak dalam campuran pada haba yang rendah selama kira-kira 15 minit. Kemudian Buang dari api dan meninggalkan coll down untuk sementara waktu. Akhirnya membebankan campuran dan tambah 1 sudu teh cuka epal atau jus lemon dan tuangkan campuran ke dalam botol kaca dan menyimpannya di dalam peti sejuk selama kira-kira 5-6 hari.

CARA MENGGUNAKANNYA:

Untuk keputusan yang terbaik anda perlu menggunakan campuran ini dua kali sehari: pada waktu pagi dan petang. Losyen ini menakjubkan akan mengecilkan liang Roma anda dan membersihkan kulit anda dan ia juga akan membuat anda tompok-tompok hitam dan jeragat hilang sepenuhnya. Jadi, di tolak maka sebulan anda akan mendapat kulit yang bersih dan cantik seperti pernah.

UNTUK TATAPAN:

Jika anda ingin menghilangkan kemerahan dan Lingkaran hitam di bawah mata, maka anda perlu membuat losyen sama tetapi tanpa menambah jus lemon.

Apa anda perlu lakukan adalah untuk rendam tuala wanita kapas dalam losyen dan meletakkan mereka pada mata anda dua kali satu hari-pagi dan petang selama kira-kira 5 minit. Anda akan melihat hasil-hasil pertama tidak lama lagi dan anda akan kagum!
#Infokini di Jeragat Di Wajah Hilang Dengan Bahan Semulajadi Ini

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.