Cuti Peristiwa Sempena Pemasyhuran Seri Paduka Baginda YDP Agong XV - Sultan Kelantan Sultan Muhammad V

20:01
Cuti Peristiwa Sempena Pemasyhuran Seri Paduka Baginda YDP Agong XV - Sultan Kelantan Sultan Muhammad V merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Cuti Peristiwa Sempena Pemasyhuran Seri Paduka Baginda YDP Agong XV - Sultan Kelantan Sultan Muhammad V.

Sempena Istiadat Melafaz dan Menandatangani Surat Sumpah Jawatan sebagai Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong XV oleh Kebawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Muhammad V, maka adalah dengan ini di isytiharkan pada tarikh 13 Rabiul Awwal 1438H bersamaan 13 Disember 2016M adalah hari kelepasan am di Negeri Kelantan Darulnaim.

Marilah sama-sama kita memanjatkan doa kehadrat Allah Azzawajalla agar Kebawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Muhammad V dilanjutkan usia dalam keafiatan dan sentiasa berada dalam jagaan dan lindungan Ilahi.

USTAZ DATO' BENTARA KANAN
MENTERI BESAR KELANTAN

Sumber: pas.org.my
#Infokini di Cuti Peristiwa Sempena Pemasyhuran Seri Paduka Baginda YDP Agong XV - Sultan Kelantan Sultan Muhammad V

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.