Aidil Catat Rekod Satu Lagi Pelakon Terselamat Tali Gantung

20:01
Aidil Catat Rekod Satu Lagi Pelakon Terselamat Tali Gantung merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Aidil Catat Rekod Satu Lagi Pelakon Terselamat Tali Gantung.

Syukur, pertuduhan mengedar 465 gram dadah terhadap pelakon Aidil Aziz telah ditarik balik.  Aidil telah dilepaskan dengan jaminan sebanyak RM4,000 serta di bawah pemerhatian selama dua tahun.

Berita ini dikongsikan oleh peguam Aidil, Wan Azwan Aiman dan Fakhrul Redha.

Menurut Pengurusnya, Kam (yang juga sepupu Aidil) ketika sebutan semula kes, suasana gembira bercampur sayu apabila keputusan mahkamah dibacakan.  Ibu Aidil menangis kegembiraan. 

"Buat masa ini, kami mahu Aidil berehat dengan keluarganya dahulu dan tenangkan fikiran," ujar Kam mewakili keluarganya.

Alhamdulillah, kami di sini, rakan-rakan artis, dan peminat-peminat tumpang gembira dengan berita ini.  Semoga Aidil terus kuat dan tabah.  

#Infokini di Aidil Catat Rekod Satu Lagi Pelakon Terselamat Tali Gantung

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.