Abah Bawa Duit Dalam Plastik Beli Telefon Bimbit Untuk Anak Yang Enggan Ke Sekolah Kerana Malu Tiada Telefon Bimbit Seperti Rakannya Yang Lain

13:15
Abah Bawa Duit Dalam Plastik Beli Telefon Bimbit Untuk Anak Yang Enggan Ke Sekolah Kerana Malu Tiada Telefon Bimbit Seperti Rakannya Yang Lain merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Abah Bawa Duit Dalam Plastik Beli Telefon Bimbit Untuk Anak Yang Enggan Ke Sekolah Kerana Malu Tiada Telefon Bimbit Seperti Rakannya Yang Lain.

Hati mana yang tidak tersentuh melihat keadaan seperti ini. Abang secara jujurnya rasa amat terharu dengan pengorbanan abah ini. Ibu dan bapa mana yang tak sayangkan anaknya, kan?

Kisah yang berlaku di Indonesia ini menjadi viral di laman sosial kerana bapa ini dikatakan sanggup mengumpul duit demi membelikan anaknya sebuah telefon pintar.

Menurut halaman Facebook Meme & Rage Comic Indonesia (MRCI) pada Khamis lalu, anak perempuan kepada lelaki ini tidak mahu ke sekolah sekiranya bapa nya tidak membelikan telefon kepadanya.


Tegar si anak kan berbuat begitu kepada abahnya sendiri? Lihatlah wajah tua abah ini. Sedihnya. Berapa lama dia kumpul wang sebanyak itu. Tapi itulah besarnya kasih sayang seorang ayah kepada anaknya. 

#Infokini di Abah Bawa Duit Dalam Plastik Beli Telefon Bimbit Untuk Anak Yang Enggan Ke Sekolah Kerana Malu Tiada Telefon Bimbit Seperti Rakannya Yang Lain

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.