Lelaki Dakwa Cas Berubat Di Pusat Rawatan Islam Cecah RM32,000, Ibunya Terpaksa Serahkan Rantai Tangan

14:03
Lelaki Dakwa Cas Berubat Di Pusat Rawatan Islam Cecah RM32,000, Ibunya Terpaksa Serahkan Rantai Tangan merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Lelaki Dakwa Cas Berubat Di Pusat Rawatan Islam Cecah RM32,000, Ibunya Terpaksa Serahkan Rantai Tangan.


Seperti kita ketahui, pusat perubatan Islam adalah sebagai satu tempat untuk mendapatkan rawatan dan kebanyakan perawat memberi rawatan dengan seikhlas hati di mana bayaran alaha seikhlas ahti dan jika dikenakan bayaran pun harganya tidaklah terlalu tinggi.

Namun sejak beberapa hari lalu tersebar di laman sosial sekeping gambar bil rawatan yang dimuatnaik oleh seorang lelaki di mana beliau mendakwa telah menjadi mangsa sebuah pusat rawatan Islam.

Beliau dalam satu tulisan di laman Facebook nya meminta supaya pusat berkenaan berhenti menggunakan nama Islam untuk kepentingan diri apa dikatakan telah mengeluarkan resit yang terpapar sejumlah RM32,000 untuk rawatan yang bakal diikuti.

Beliau pada mulanya nyata terkejut, namun terpaksa meneruskan rawatan pertama selepas ibunya tidak tahan sakit lagi sehingga sanggup menyerahkan rantai emasnya berharga RM4,800 untuk memulakan rawatan.

Berikut adalah cerita penuh.



Berikut adalah perbualan beliau dengan perawat pusat perubatan berkenaan yang mempersoalkan harga yang ditetapkan.










Sumber: Siakap Keli

#Infokini di Lelaki Dakwa Cas Berubat Di Pusat Rawatan Islam Cecah RM32,000, Ibunya Terpaksa Serahkan Rantai Tangan

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
simpleSam
AUTHOR
15 October 2016 at 22:25 delete

dengar2 citer...
petugas di pusat perubatan tu..
punya hutang tertunggak sbanyal 10 bijik Iphone 7...
itu yg sedang mengelupur nak cari duit utk ganti balik duit yg udah termakan tu haa !!!

Reply
avatar
Powered by Blogger.