Lagu ‘Pen Pineapple Apple Pen’ Viral dengan Penonton Hampir 27 Juta Dalam Masa 24 Jam

20:02
Lagu ‘Pen Pineapple Apple Pen’ Viral dengan Penonton Hampir 27 Juta Dalam Masa 24 Jam merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Lagu ‘Pen Pineapple Apple Pen’ Viral dengan Penonton Hampir 27 Juta Dalam Masa 24 Jam.


Lagu ‘Pen Pineapple Apple Pen’ Viral dengan Penonton Hampir 27 Juta Dalam Masa 24 Jam menjadi viral di internet kerana keunikan lagu yang buat orang mahu berjoget.

Video ini juga menjadi cepat viral kerana lagunya yang “Catchy” membuatkan orang yang mendengar turut menyukainya dan membuat video parodi.

Siapa sangka anda hanya memerlukan tiga patah perkataan untuk membuat lagu sebegini?

Lagu yang kelakar ini ‘Pen-Pineapple-Apple-Pen’ by penyanyi Jepun, Piko-Taro menjadi viral sehingga mendapat jumlah penonton hampir 24 juta dalam masa 24 jam ditayangkan.

Pertama kali video ini telah dimuat naik di laman web, 9GAG, dengan 27 juta penonton dengan lebih 500 ribu perkongsian dalam masa 24 jam.

Paling serius jika lagu ini tidak bermain di minda anda pasti anda mempunyai kuasa superhero yang buat orang lain terpegun.

Liriknya memang tak masuk diakal tapi jika seronok untuk didengar siapa ambil peduli?

Paling tidak keruan, ramai menghargai bakat penyanyi yang berasal dari Jepun ini di dalam menghiburkan orang ramai.


#Infokini di Lagu ‘Pen Pineapple Apple Pen’ Viral dengan Penonton Hampir 27 Juta Dalam Masa 24 Jam

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.