Video Smule Zila Seeron Berbogel Dengan Khairul Tersebar

03:12
Video Smule Zila Seeron Berbogel Dengan Khairul Tersebar merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Video Smule Zila Seeron Berbogel Dengan Khairul Tersebar.


Video Smule Zila Seeron Berbogel Dengan Khairul Tersebar|Menerusi portal forum cari,mendakwa tersebar Video Smule Zila Seeron isteri Along Chammenyanyi separuh bogel dengan seorang lelaki yang dikenali sebagai khairul,bagaimanapun along cham terkejut selepas melihat keadaan mereka dalam video itu
Dalam video yang tersebar dapat dilihat Zila Seeron dan Khairul berpeluk tanpa memakai sehelai benang.Setelah menyadari hal itu tersebar,Zila Seeron menyembunyikan rakaman video tersebut kepada umum.
Akan tetapi beberapa pengguna sempat “Screenshot” sebelum video itu dipadam. Pengguna kekasih Zila bernama Khairul kini sudah tidak dapat dijejaki kerana mungkin akaun tersebut sudah dipadam
Saya tidak ada kena mengena dengan isu skandal zila( pelajar Zarol Zariff AF 2016)



Memandangkan kekasih sebenar Zila Seeron yang dikenali sebagai “Khairul” telah memadam akaun Smile miliknya. Maka sehingga kini masih ramai lagi mencarivideo asal duet Zila bersama kekasih gelapnya bernama “Khairul”. Kini timbul persoalan dan teka teki dikalangan netizen mengenai siapa sebenar jejaka yang pernah berduet dengan Zila Seeron. Memandangkan Zarol AF 2016 selalu berduet dengan Zila di applikasi Smule, maka tuduhan fitnah kini menuju ke arah Zarol yang mempunyai hubungan sulit dengan Zila.
Untuk penjelasan, Zaroll Zariff peserta AF 2016 tidak ada kena mengena dengan isu skandal bersama Zila Seeron. Foto baru-baru ni yang tersebar adalah gambar Zila bersama kekasih lain dan bukannya Zarol. Memang benar Zarol pernah berduet dengan Zila di Applikasi Smule tetapi bukanlah untuk berskandal dengan isteri orang.
Akhirnya Along Cham & Zila Seeron Bercerai Talak Satu
Pergolakan rumah tangga pelawak Along Cham dan penyanyi Zila Seeron telah berakhir apabila Along Cham melafazkan cerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling kira-kira jam 10.40 pagi tadi 29 Ogos 2016 (Isnin).
Terdahulu, punca kemelut rumah tangga Along Cham bermula apabila Zila Seeron ditangkap khalwat dengan kekasihnya juga suami orang di Damansara pada 14 ogos lalu.
Tidak cukup dengan itu, Along Cham juga menerima tamparan hebat apabila tersebar video smule isteri dengan kekasihnya dalam keadaan separuh bogel. Untuk info, Along dan Zila telah bernikah pada 23 Januari 2010 dan hasil perkahwinan tersebut mereka dikurniakan seorang anak, Ahmad Danial, 5 tahun.
Penjelasan Along Cham Isu Ceraikan Zila Seeron Talak Satu
“Saya mendiamkan diri sebelum ini kerana ibu saya selalu berpesan, bila sudah bergelar suami isteri aib rumah tangga perlu dijaga. Sudah tentu sebagai suami, saya wajib menjaga aib isteri saya walaupun macam-macam cerita dia buat terhadap saya,” katanya.
Diminta mengulas mengenai gambar Smule bekas isterinya bersama seorang lelaki yang tersebar baru-baru ini, Along mengakui tidak mengenali individu tersebut.
“Saya tidak kenal siapa lelaki itu. Cuma saya terkejut kerana melihat keadaan mereka dalam foto itu. Apapun saya ucapkan selamat pengantin baru kepada mereka dan selepas ini Smule pakai baju pengantin mungkin lebih afdal,” ujarnya.


#Panas di Video Smule Zila Seeron Berbogel Dengan Khairul Tersebar

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.