4 Tips Untuk Hilangkan Dagu Berlapis

10:51
4 Tips Untuk Hilangkan Dagu Berlapis merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri 4 Tips Untuk Hilangkan Dagu Berlapis.


Jangan Tidur Siang

Tidur siang boleh menyebabkan muka kita sembab, wajah akan kelihatan “bengkak” dan membuatkan anda kelihatan berisi. Dagu akan mula berlapis jika sering tidur siang.

Urutan dibahagian Wajah

Urut wajah setiap hari untuk mengatasi lebihan lemak di bawah dagu. Caranya, dongakkan kepala, perlahan-lahan urut bawah dagu (dari leher menghala ke dagu). Urutan yang betul boleh melancarkan perjalanan darah dan boleh jadikan dagu anda runcing.

Pemakanan yang seimbang

Elakkan makanan yang berlemak yang boleh buatkan badan anda naik. Bentuk wajah akan turut terkesan apabila berat badan anda naik. Rata-rata wanita yang berbadan gempal mempunyai dagu berlapis.

Masker putih telur

Putih telur boleh menganjalkan kulit, caranya oleskan wajah dengan masker putih telur yang dicampur dengan perahan lemon. Amalkan tips ini seminggu 2 kali, InshaAllah bahagian dagu akan menjadi tegang dan halus.


#Infokini di 4 Tips Untuk Hilangkan Dagu Berlapis

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.