6 Fakta Menarik Tentang Puting Lelaki Yang Patut Anda Tahu

13:18
6 Fakta Menarik Tentang Puting Lelaki Yang Patut Anda Tahu merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri 6 Fakta Menarik Tentang Puting Lelaki Yang Patut Anda Tahu.



6 Fakta Menarik Tentang Puting Lelaki Yang Patut Anda Tahu|Tidak ada satupun anggota tubuh manusia yang diciptakan tampa mempunyai kegunaan,tidak terkecuali dengan puting lelaki.

Ramai mungkin yang tidak menyedari bahwa puting buah d@d@ lelaki juga mempunyai fungsi yang sangat bermamfaat.



Berikut fakta menarik yang perlu anda ketahui tentang puting lelaki seperti dikutip dari laman yourtango.com.

1.Sebagai perangsang menaikkan gairah,hampir sama dengan wanita,lelaki juga sebenarnya menyukai apabila putinya di sentuh dengan lembut,baik dengan tangan,bibir,mahupun lidah.

2.Sangat sensitif,seorang lelaki akan menjerit kesakitan apabila bulu di tepi putingnya di cabut.

3.Sama dengan wanita,puting susu lelaki juga mempunyai daya tarikan,seorang wanita tidak akan berpuas hati sebelum melihat puting lelaki yang mengenakan baju setengah terbuka.

4.puting lelaki boleh tengang dan berubah warna ketika teransang.wanita yang mengalami kepuasan putingya akan menebal dan menegang ,begitu juga halnya dengan puting lelaki ketika dia sangat terransang.

5.Sesetengah lelaki memiliki puting cekung atau tidak menonjol,hal ini tidak ada masalah,anda hanya perlu lakukan latihan bina badan di gym,percayalah puting cekung itu akan nampak manis menyatu dengan dada yang padat dan berisi.

6.sama juga dengan perempuan, puting lelaki juga boleh mengalami gatal gatal dan juga kanser payudara.

#Panas di 6 Fakta Menarik Tentang Puting Lelaki Yang Patut Anda Tahu

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.