Ini Komen Fazura Tentang Pembedahan Plastik Hidung, Dagu Dan Punggung

23:25
Ini Komen Fazura Tentang Pembedahan Plastik Hidung, Dagu Dan Punggung Ini Komen Fazura Tentang Pembedahan Plastik Hidung, Dagu Dan Punggung adalah Entri ulangsiar dari Yuya! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Ini Komen Fazura Tentang Pembedahan Plastik Hidung, Dagu Dan Punggung membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
Ini Komen Fazura Tentang Pembedahan Plastik Hidung, Dagu Dan Punggung

Ini Komen Fazura Tentang Pembedahan Plastik Hidung, Dagu Dan Punggung

Ini Komen Fazura Tentang Pembedahan Plastik Hidung, Dagu Dan Punggung


Melalui satu temuramah bersama akhbar The Star, Fazura telah mendedahkan antara perkara yang pernah membuatkannya sakit hati satu ketika dahulu ialah gosip pembedahan plastik.

Fazura yang akan muncul menerusi rancangan Facing Up To Fazura musim kedua memberi komen tentang hal ini.

Ini komennya:

“Gosip yang paling mengarut pernah saya dengar mengenai diri saya adalah orang mengatakan saya menjalani pembedahan dari hujung kepala hingga hujung kaki dan tiada satu pun di badan saya ini adalah yang asli."

"Mereka cakap saya buat transplan rambut, buat pembedahan hidung, dagu dan punggung”

“Memang gosip ini menyakitkan saya suatu ketika dulu, tapi sekarang saya gelak je bila mendengarnya,” 

Selain itu, Fazura juga akui kini selesa hidup single malah apa yang diimpikannya sebelum ini turut tercapai.

Tentang kekasih, Fazura memberitahu bahawa dia sering kali berhadapan dengan lelaki yang hanya datang di dalam hidupnya hanya kerana paras rupa sedangkan pelakon ini mendambakan lelaki yang bijak dan juga tahu menghormati wanita.

Ini Komen Fazura Tentang Pembedahan Plastik Hidung, Dagu Dan Punggung ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Yuya iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark Ini Komen Fazura Tentang Pembedahan Plastik Hidung, Dagu Dan Punggung and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.