Netizen Kecam Lelaki Jalankan Eksperimen Vape Terhadap Tikus

07:13
Netizen Kecam Lelaki Jalankan Eksperimen Vape Terhadap Tikus merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Netizen Kecam Lelaki Jalankan Eksperimen Vape Terhadap Tikus.



ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)
klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas


INDONESIA - Video seorang lelaki menjalankan eksperimen rokok tembakau dengan rokok elektronik terhadap dua ekor tikus putih tersebar di laman sosial.


Video berdurasi 3 minit 46 saat itu dimuat naik oleh seorang lelaki dari negara jiran bertujuan menunjukkan bahayanya rokok tembakau berbanding rokok elektronik. 


"Demonstrasi ini telah menjelaskan segala-galanya. Asap rokok tembakau mendatangkan mudarat pada haiwan dalam persekitaran tertutup. Jika anda benar-benar mahu merokok, sekurang-kurangnya gunakanlah 'rokok' yang tidak membahayakan," katanya. 


Video eksperimen itu telah mendapat 6,047 shares di laman Facebook. Namun, peliknyah anya 15 saja yang menyukainya meskipun telah ditonton 130,374 kali. 


Ini kerana, segelintir netizen menyelar tindakan lelaki itu yang dianggap menganiaya haiwan. 


"Ini eksperimen dan tindakan yang sangat kejam untuk ditonton. Bebaskan tikus itu!" kata Sylvia. 


"Adakalanya, pengorbanan diperlukan untuk sesuatu tujuan dan mereka (saintis) melakukannya setiap hari di makmal untuk tujuan yang sama," balas lelaki itu pada Slyvia.


Gara-gara ingin menghalalkan penggunaan rokok elektronik atau vape, golongan seperti ini sanggup menganiaya tikus dengan alasan seperti itu? Mengapa tidak diuji pada manusia yang gemar dengan rokok elektronik ini?



ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)
klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas
#Panas di Netizen Kecam Lelaki Jalankan Eksperimen Vape Terhadap Tikus

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.