"Ko ni nape kotorkan beg aku? Tahu tak ni beg ayah aku?...

22:06
"Ko ni nape kotorkan beg aku? Tahu tak ni beg ayah aku?... merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri "Ko ni nape kotorkan beg aku? Tahu tak ni beg ayah aku?....

ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)
klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas


Hari ini Izham memang agak susah ifa nak kawal. ada saja idea nya nak mengusik kawan. Biasalah budak-budak kan.

Alkisahnya, Izham dah kotorkan beg Firdaus, dengan memijak beg tu.

Sedihhh Firdaus. Sambil sapu debu kotoran kasut Izham pada begnya, sambil cakap.

"Ko ni nape kotorkan beg aku? Tahu tak ni beg ayah aku? Ko ni ... kotor dahh.. Dah la ayah aku dah tak ada!"

Dengan nada marah firdaus marah kat izham. Teacher nya pula sambil tahan takungan air dalam kelopak mata.. huhu..


ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)
klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas
#Panas di "Ko ni nape kotorkan beg aku? Tahu tak ni beg ayah aku?...

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.