AKHIRNYA Lisa Surihani dedah nama anak sulung dan 2 sebab sebenar nama itu dipilih

13:09
AKHIRNYA Lisa Surihani dedah nama anak sulung dan 2 sebab sebenar nama itu dipilih merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri AKHIRNYA Lisa Surihani dedah nama anak sulung dan 2 sebab sebenar nama itu dipilih.


Akhirnya, seperti yang telah dijanjikan, Lisa Surihani dan Yusry KRU telah pun mengumumkan nama Yahaira Leanne yang membawa maksud “wahai sebaik-baik kelembutan”. Cantik nama yang diberi. Sedap mendengar dan menyebutnya.


ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)
klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas


Pengumuman nama anak Lisa Surihani dan Yusry KRU ini telah dilakukan menerusi akaun Instagram mereka.






Sekali lagi diucapkan tahniah kepada Lisa Surihani dan Yusry atas kelahiran puteri mereka. Semoga Yahaira Leanne membesar dengan sihat sejahtera serta menjadi anak yang berjasa kepada kedua ibu bapanya apabila dewasa kelak. Sama-sama kita doakan.



ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)
klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas #Panas di AKHIRNYA Lisa Surihani dedah nama anak sulung dan 2 sebab sebenar nama itu dipilih

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.