Kanak-Kanak 3 Tahun Maut Terjatuh Dari Tingkat 9

15:39
Kanak-Kanak 3 Tahun Maut Terjatuh Dari Tingkat 9 merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Kanak-Kanak 3 Tahun Maut Terjatuh Dari Tingkat 9.


BUTTERWORTH – Sepasang suami isteri kehilangan anak lelaki mereka yang berusia 3 tahun selepas terjatuh dari tingkat sembilan sebuah apartment di Teluk Air Tawar.

Muhammad Adam Qhalish Hairul Anuar meninggal dunia di tempat kejadian selepas mengalami kecederaan parah di bahagian kepala.

Kanak-kanak ini dikatakan telah memanjat timbunan kotak di biliknya sebelum jatuh dari tingkap kira-kira jam 11:00 pagi Isnin.

Ketika kejadian, bapa kanak-kanak itu berada di tempat kerja di Pangkalan Tentera Udara DiRaja Malaysia di Teluk Air Tawar sementara ibu dan adiknya berada di bilik lain.

Seorang jiran yang menemui mangsa dalam keadaan berlumuran darah segera memberitahu ibunya.

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara, Asisten Komisioner Abdul Rahman Ibrahim berkata, polis menerima panggilan kecemasan pada kira-kira pukul 11.30 pagi.

Ibu bapa kanak-kanak tersebut masih berada dalam keadaan terkejut dan enggan menemui media. – mStar Online

#Infokini di Kanak-Kanak 3 Tahun Maut Terjatuh Dari Tingkat 9

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.