IMAM MUDA MAUT NAHAS JALAN RAYA

07:44
IMAM MUDA MAUT NAHAS JALAN RAYA merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri IMAM MUDA MAUT NAHAS JALAN RAYA.
IMAM MUDA MAUT NAHAS JALAN RAYA –
Al-Fatihah.. sedekah Al-fatihah buat mangsa dan keluarga.
Tampin: Seorang imam muda yang dalam perjalanan untuk menjemput ibunya di rumah saudara mereka di Taman Gunung Mas, di sini, terbunuh apabila kereta yang dipandunya terbabas lalu merempuh sebatang pokok, malam kelmarin.

Kejadian berlaku kira-kira jam 11.30 malam di Kilometer 2, Jalan Tampin-Seremban, berhampiran Hentian Sebelah Tampin, di sini, dan ketika itu, mangsa Muhammad Aliff Nur Mohd Husin, 22, memandu kereta Proton Iswara.

Sepupu mangsa, Mohd Hasan Basri, 19, berkata, arwah dalam perjalanan dari Rahang, Seremban menuju ke Taman Gunung Mas bagi menjemput ibunya, Hajrah Abdul Rahman, 46, yang berada di rumah saudara mereka.

Sudah menjadi kebiasaan mereka sekeluarga kerap mengunjungi rumah saudara di Tampin.

Arwah datang untuk bawa ibunya pulang malam tadi (kelmarin) kerana esok (semalam) dia bertugas sebagai imam di Masjid Jamek, Rahang, Seremban.

Dapatkan akhbar Metro Ahad untuk berita selanjutnya.




iman01.transformed.jpg

KEADAAN kereta dipandu Muhamad Aliff yang terbabit dalam kemalangan di Kilometer 2 Jalan Tampin-Seremban, kelmarin
Sumber: media-69
#Infokini di IMAM MUDA MAUT NAHAS JALAN RAYA

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.