Video Luahan Sayu Muhyiddin Yassin Terhadap Isu 1MDB

13:50
Ucapan Muhyiddin Yassin Hentam 1MDB. Video Luahan Sayu Muhyiddin Yassin Terhadap Isu 1MDB - Isu dan Kontroversi. Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Video : Luahan Sayu Muhyiddin Yassin Terhadap Isu 1MDB harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.

Video : Luahan Sayu Muhyiddin Yassin Terhadap Isu 1MDB

Ucapan Muhyiddin Yassin Hentam 1MDB


Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam satu video yang dimuat naik di Youtube meluahkan apa yang sepatutnya dibuat oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak bagi menyelesaikan isu 1MDB seterusnya mengembalikan semula kepercayaan rakyat terhadap kerajaan.

Muhyiddin yang berucap di satu program Keris pada Jumaat lalu berkata, Datuk Seri Najib perlu memecat kesemua lembaga pengarah 1MDB dan membawa polis masuk untuk menyiasat syarikat yang kini menanggung hutang puluhan billion ringgit.

Menurut Muhyiddin lagi, sekiranya Datuk Seri Najib, yang juga pengerusi lembaga penasihat 1MDB, tidak bertindak dengan segera berkenaan isu ini, tidak mustahil UMNO dan BN akan kalah dalam piliharan raya umum akan datang.

Saya beritahu perdana menteri, pecat semua ahli lembaga pengarah 1MDB. Buang mereka. Buanglah, pasal mereka, perdana menteri terpaksa menanggung, tetapi tidak dibuang lagi.

Begitulah kata-kata Ucapan Muhyiddin Yassin di dalam program tersebut yang turut dihadiri oleh beberapa pemimpin kanan Umno termasuk Naib Presiden, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.



Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Video : Luahan Sayu Muhyiddin Yassin Terhadap Isu 1MDB. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark Video Luahan Sayu Muhyiddin Yassin Terhadap Isu 1MDB and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.