[VIDEO] Budak Lima TahunTerseret Bas Sekolah

00:26
[VIDEO] Budak Lima TahunTerseret Bas Sekolah merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri [VIDEO] Budak Lima TahunTerseret Bas Sekolah.

Satu situasi yang mencemaskan melibatkan kanak-kanak perempuan yang berusia 5 tahun berasal dari Michigan, USA terseret  oleh bas sekolahnya lebih dari 30 meter jaraknya.

Kejadian tersebut dikatakan berpunca dari beg sekolah kanak-kanak perempuan itu telah tersepit pada pintu bas ketika kanak-kanak itu sedang turun dari bas sekolahnya itu.

Pemandu bas tersebut tidak menyedari hal itu sehinggalah sebuah pemandu kereta chvrolet camero merah memecut laju bagi memberhentikan bas sekolah tersebut.

Kanak-kanak itu begitu bertuah kerana cuma mengalami kecederaan ringan sahaja. Mangsa seterusnya dikejarkan ke hospital berdekatan bagi mendapat rawatan lanjut.

Pihak berkuasa masih menyiasat Video insiden tersebut yang sempat dirakam oleh jiran.



sumber :oomedianetworkdot
sumber #Panas di [VIDEO] Budak Lima TahunTerseret Bas Sekolah

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.