Inilah Wajah Pemandu Kereta Myvi Siti Noor Aini Tragedi nahas DUKE

15:32
Inilah Wajah Pemandu Kereta MyVi Siti Noor Aini yang Terlibat Nahas DUKE - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Inilah Wajah Pemandu Kereta MyVi Yang Cun Melecun, Siti Noor Aini Yang Terlibat Nahas DUKE harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.

Wajah Pemandu Kereta MyVi Siti Noor Aini

Wajah Pemandu Kereta MyVi Siti Noor Aini yang Terlibat Nahas DUKE



Pemandu kereta Perodua MyVi yang terlibat dalam kemalangan maut yang mengorbankan tiga nyawa di lebuhraya DUKE hujung minggu yang lepas, Siti Noor Aini telah ditahan semalam selepas mendapat rawatan di Hospital Kuala Lumpur di atas kecederaannya akibat kemalangan itu.

Namun, dia telah dibebaskan pada hari yang sama selepas dirakam keterangan dan lulus ujian air kencing daripada sebarang najis dadah. Nahas di Lebuhraya Duke pada awal pagi kelmarin mengorbankan sepasang suami isteri dan bayi mereka yang berusia 7 bulan. Mereka yang terkorban ialah Fairuz Nizam Husain, 35, isterinya Nova Safitri Azhari, 25, dan bayi mereka, Nur Firuza Annisa.

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Inilah Wajah Pemandu Kereta MyVi Yang Cun Melecun, Siti Noor Aini Yang Terlibat Nahas DUKE . Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark Inilah Wajah Pemandu Kereta MyVi Yang Cun Melecun, Siti Noor Aini Yang Terlibat Nahas DUKE and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.