Sanggup Kesejukan Demi Sambut “Hari Tanpa Seluar”

13:18
Sanggup Kesejukan Demi Sambut “Hari Tanpa Seluar” merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Sanggup Kesejukan Demi Sambut “Hari Tanpa Seluar”.

PERAYAAN pelik “Hari Tanpa Seluar” yang pernah disambut 15 tahun lalu kini kembali diamalkan di beberapa bandaraya besar seluruh dunia.

Trend yang dimulakan kumpulan komedi Improv Everywhere pada tahun 2001 di New York, Amerika Syarikat kini telah merebak ke United Kingdom, Republik Czech dan Jerman.
Di New York ‘tentatif’ perayaan yang diraikan pada 10 Januari, bermula jam 3.00 petang di stesen keretapi bawah tanah (Subway) dan berakhir di Stesen keretapi Union Square.

pant

Gambar di New York yang menunjukkan peserta yang terlibat berjalan tanpa seluar.
Gambar di New York, menunjukkan peserta yang terlibat berjalan tanpa memakai seluar.
Walaupun suhu mencecah 10 darjah celcius, namun peserta yang menyertainya kelihatan begitu gigih menghadapi suhu sejuk.
Situasi sama berlaku di United Kingdom. Rata-rata peserta terlibat mengenakan kostum dari filem terkenal antaranya Harry Potter dan Star Wars.

BRITAIN-PEOPLE-NO PANTS SUBWAY RIDE

Perayaan Hari Tanpa Seluar di beberapa stesen keretapi di United Kingdom.
Perayaan Hari Tanpa Seluar di beberapa stesen keretapi di United Kingdom.
Walaupun perayaan ini diterima dan disambut di beberapa negara di barat, ianya jelas menunjukkan pemikiran cetek yang hanya menyiksakan badan (tetapi menguntungkan orang lain yang memandang).
Harapnya perayaan tidak berfaedah ini tak tersebar di negara-negara lain.
#Panas di Sanggup Kesejukan Demi Sambut “Hari Tanpa Seluar”

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.