Menyayat Hati...!! Al-Fatihah! Peserta Raja Lawak dan Isteri Maut dilanggar kereta dan terperosok di bawah treler

00:49
Menyayat Hati...!! Al-Fatihah! Peserta Raja Lawak dan Isteri Maut dilanggar kereta dan terperosok di bawah treler Menyayat Hati...!! Al-Fatihah! Peserta Raja Lawak dan Isteri Maut dilanggar kereta dan terperosok di bawah treler adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Menyayat Hati...!! Al-Fatihah! Peserta Raja Lawak dan Isteri Maut dilanggar kereta dan terperosok di bawah treler membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
Menyayat Hati...!! Al-Fatihah! Peserta Raja Lawak dan Isteri Maut dilanggar kereta dan terperosok di bawah treler

Menyayat Hati...!! Al-Fatihah! Peserta Raja Lawak dan Isteri Maut dilanggar kereta dan terperosok di bawah treler

Peserta Raja Lawak musim pertama yang dikenali dengan nama Hanizar Abd Hamid atau lebih dikenali dengan nama Tok Moh maut dalam kejadian yang menyayat hati tersebut.

Motosikal yang ditunggang nya bersama isteri Zaiton Awang terlibat dalam kemalangan ngeri tersebut.

Dalam kejadian 6 petang, lelaki dan wanita berusia 30-an itu meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan parah.

Jurucakap polis berkata, motosikal Honda EX5 yang ditunggang mangsa dipercayai dilanggar Perodua Myvi dari arah belakang.


Katanya, akibat rempuhan itu, motosikal berkenaan terperosok di bawah treler yang diparkir di tepi lebuh raya.

“Mangsa perempuan terperosok bersama motosikal di bawah tayar belakang, manakala mangsa lelaki tercampak di tepi penghadang lebuh raya. Kedua-duanya mati serta merta di tempat kejadian,” katanya.

Sementara itu, sepasukan lapan anggota bomba bersama sebuah jentera EMRS diketuai Pegawai Bomba Kanan II Mohamad Khairi Baharudin dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Sungai Petani ke lokasi kejadian sebaik menerima panggilan pada 6.34 petang.

Berikutan itu, tindakan mengeluarkan mangsa dilakukan sebelum diserahkan kepada polis untuk dihantar ke Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH), di sini. Al fatihah – Credit HM,Penang Kini, Kemalangan Extreme.













Sedekahkan Al-Fatihah

Menyayat Hati...!! Al-Fatihah! Peserta Raja Lawak dan Isteri Maut dilanggar kereta dan terperosok di bawah treler ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark Menyayat Hati...!! Al-Fatihah! Peserta Raja Lawak dan Isteri Maut dilanggar kereta dan terperosok di bawah treler and get update.

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.