Video Lucah Atikah Suhaime Didakwa Video Aksi Kamasutra 1 Lawan 2

00:09
Video Lucah Atikah Suhaime Didakwa Video Aksi Kamasutra 1 Lawan 2 merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Video Lucah Atikah Suhaime Didakwa Video Aksi Kamasutra 1 Lawan 2.


Video Lucah Atikah Suhaime Didakwa Video Aksi Kamasutra 1 Lawan 2|Didalam video lucah yang di katakan membaitkan 3 artis berkenaan katanya, terdapat aksi pelakon Ammar Alfian dan seorang lagi pelakon baru Idris Khan sedang “meratah” seorang pelakon wanita muda.
Tapi buat masa sekarang, video tu hanya sekadar persepsi dikalangan penggiat seni serta netizen didalam forum-forum sosial..
Walaupun Ammar Alffian sendiri telah nafi bahawa dia berlakon dalam video tu, nampaknya para netizen lebih cenderung untuk percaya video tu wujud.. Bak kata pepatah.., kalau tak ada angin, takkan pokok nak bergoyang
Pelakon wanita yang dikaitkan dengan aksi mengawan kembar dalam video  jugak menafikan yang dia beraksi sedemikian.. Katanya.., dia tak taupun video tu ada..



Ada sorang forumer dilaman sosial mendedahkan.., berkemungkinan besar video aksi kamasutra posisi bertiga tu masih dalam simpanan pelakon-pelakon berkenaan.. Dan video itu anda boleh tengok di link di bawah
1.Video lucah Atikah Suhaime Dan Ammar Alfian
2.tonton Video Lucah Ammar Alfian Dan Atikah Suhaime Tersebar


#Panas di Video Lucah Atikah Suhaime Didakwa Video Aksi Kamasutra 1 Lawan 2

Artikel Berkaitan

Previous
Next Post »
Powered by Blogger.